onsdag 10 oktober 2012

Höstläget

Har Linnea(min systerdotter på två år) hemma hos oss just nu och sitter och lyssnar på hur hon leker och pratar i rummet brevid. Själv försöker jag blogga, plugga spanska till det gigantiska provet imorgon och komma på koreografin till dansen jag lär mina skorpor.

Tänkte gå igenom lite hur mitt liv ser ut just nu;

Massor av plugg och skolarbete
Snart prao i två veckor och sen lov i en
Hötsväder
Leta varma kläder så att jag inte behöver gå runt och frysa hela dagen(har haft på mig jeans, vinterkängor, långärmad tröja, skjorta och supermysig, tjock, stickad kofta idag)
Musik och kludd så fort jag har tid
Gymnasietankar och boendejakt i Malmö
Hår(kommande inlägg)
Te och varm choklad
Tandställning, tandborstning och tandläkartider
Dans
Huvudvärk
Elevråd
Kompisar
Familj
Möten med kuratorn
Tankar


Pillar in ett till inlägg efter det här, ha det så bra! 
XOXO

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar