torsdag 25 oktober 2012

En liten familj med pappa, mamma och fyra härliga barn. Mitt i livet med hästar, villa, barnbidrag, framtidsutsikter och längtan efter fantastiska upplevelser tillsammans. Här står äventyr och naturen i fokus. Det kommer att handla om bl a; Jakt, fiske, friluftsliv, små eller stora äventyr, eller att hitta den där speciella badplatsen vi drömmer om...eller, hur tar vi oss upp på det där berget? Går det att äta sånt där?...Kort sagt, har man inte provat så vet man inte. Det blir med andra ord äventyr efter årstid...

Min käre svåger bloggar om familj och äventyr, kanske inte direkt är något för mina läsare men tänkte iaf slänga in adressen här!
Jag har fått hänga med min systers familj på många små äventyr, från varma sommarkvällar med bad till en natt i en kåta och intensiv bröllopsförberedning.

http://familjenljadas.blogspot.se/

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar