tisdag 23 juli 2013

Arg och ledsen och besviken och stridslysten och förbannad

nisauhccvnvqpa ndd..................... Vet inte om jag ska skratta eller gåta.

Om du inte redan viste det så vill jag berätta att jag bryr mig hemskt mycket om jämstäldhet och lika rättigheter.
Jag tror på alla männsikors lika värde och vill göra allt jag kan för att motverka diskriminering.

Jag tänkte nu dela med mig av några diskussioner som upstått mellan mig och en annan person på youtube.
Jag gör detta för att det är något jag bryr mig om och jag vill att fler ska se vilka oförståliga uppfattningar människor på denna jord ibland har. Jag hoppas att jag kan inspirera någon mer att försöka stå upp för sig själv och andra.

Dessa kommentarer finns på denna video: The Gay Rights Movement Part II



Ser själv såhär i efterhand att jag har gjort några grammatiska fel, förlåt mig, jag är svensk.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar