söndag 20 maj 2012

KULTURNATTEN

Igår var jag på Kulturnatta med två fina vännor. Vi hade väldigt roligt och nu ska jag bjuda på lite bilder och en kort text för att beskriva det hela!



Rådhusscenen (började skriva "någon gång vid 14-15 tiden men såg sen att klockan syntes på bilden) kl fem i tre, jag och Bettan satt och fikade lite på apberget.


Dance battle utanför MegaZone. Det var packat med folk så de längst fram var tvungna att sätta sig ner, och ändå såg jag knappt något.


Graffiti konst utanför UFH.


Railway Statement spelade på Kafé Station.


Fick efter lite förvirring se underbara Mates of Mine, som jag ÄLSKAR! Här kommer några fler bilder på dessa stiliga unga män: 







Släpade med mig Tove och Bett till hamnis för att se lite System Annihilated.


Trots allt detta var kvällens höjdpunkt när vi äntligen träffade underbara William Spetz. Vi fick en snabb kram, en bild och chansen att utbyta några ord. William var grymt trevlig och hans kompisar var väldigt tålmodiga(extrapoäng till er).


William och jag.


Kvällens sista bild blev på en minst sagt överfull soptunna.

Hoppas att alla andra också hade en bra lördag! 



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar