söndag 15 juli 2012

Hår, hår, hår

Ska klippa mig på torsdag (Yay!), vilket jag verkligen ser fram emot! Är grymt less på mitt (alldeles för långa) hår just nu.
Jag har insett att jag helt enkelt inte är skapt att ha långt hår, trivs inte alls i det och ser därför ingen anledning att spara ut det. Jag blir bara grinig och kan inte sluta klaga på det om jag väntar för länge med att klippa det.
Jag gick i flera år och tänkte "någon dag ska jag klippa det riktigt kort", och efter 9 månader med betydligt mindre hår än jag har haft den jag var typ 2 så kan jag bara säga; det är underbart! Har nästan enbart fått positiv respons och jag älskar det, finns inte så mycket att tillägga. Lite bilder kanske?


Första, Oktober


Andra (kortaste), December



Tredje (senaste), April (herre gud det var snöstorm den dagen!)



Och nu ser det ut såhär!


Det kommer självklart bilder nästa vecka när jag varit till frissan!







Inga kommentarer:

Skicka en kommentar